Proiectul „Reducerea riscurilor la nivel judeţean printr-o mai bună comunicare în cadrul Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă” cod SMIS 22394, este finanțat din Fondul Social European, Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, AXA PRIORITARA 1 – Imbunatatiri de structura şi proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul major de interventie 1.3 – Imbunatatirea eficacitatii organizationale.
Obiectiv general al proiectului
Eficientizarea componentei de comunicare a managementului riscurilor la nivelul institutiilor judetene cu responsabilitati in domeniul situatiilor de urgenta, prin:
- Optimizarea procedurilor de comunicare interinstitutionala la nivelul institutiilor cu reprezentare in cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta;
- Implementarea unui mecanism eficient de comunicare cu cetatenii de pe raza judetului in situatii de urgenta;
- Instruirea a 50 de functionari cu rol de decizie, precum si membri ai grupurilor de suport si ai Secretariatului permanent din cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta privind managementul riscurilor si al comunicarii eficiente in situatii de urgenta;
Grupul tinta al proiectului
- 50 de functionari reprezentanti in cadrul Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta beneficiari ai sesiunilor de training din cadrul proiectului;
- 30 de autoritati ale administratiei publice locale si institutii publice reprezentate in Comitetul Judetean pentru Situatii de Urgenta beneficiare ale studiilor, analizelor si ale ghidului metodologic;
- 736 de locuitori ai judetului destinatari ai campaniei de promovarea a unui comportament pro-activ si participativ in situatii de urgenta in randul populatiei si ai produselor de comunicare ale proiectului (banner, pliante, brosuri, articole, comunicate de presa, spot radio);
- 30 de reprezentanti ai mass-media participanti la cele 2 evenimente de promovare a proiectului;